2009. június 9., kedd

Mammka játszani hívott.
Lényege, hogy 7 dolgot mondjak el magamról, ami a blogomból nem derül ki. Íme:
-Igyekszem Isten vezetése szerint élni
-Értékrendemben a család áll első helyen. 28 éves házasok vagyunk, gyerekeink már felnőttek, de én csak akkor vagyok boldog, ha mindannyiukat megelégedettségben együtt tudhatom.
-Szeretek rácsodálkozni Isten teremtményeinek szépségére
-Szívesen olvasok
-Nagyon szeretek rajzolni
-Soha sem unatkoztam még az életben, mindig csinálok valamit.
-A kertem és a virágaim nélkül hiányérzetem van.


Nem biztos, hogy a lényeget sikerült besűrítenem, de igyekeztem.
Az általam játékra hívottak: Leda, Colette, Gina, Abile, Bea

7 megjegyzés:

  1. Köszönöm, ez nagyon jól esik. Igazából én már játszottam egyszer. Egyébként nagyon hasonló az én hét dolgom is! :) Lehet, hogy rokonlelkek vagyunk? ;)

    VálaszTörlés
  2. Foltoska! Megengeded, hogy a május 29-ei idézetedet bemásoljam a saját blogomba? Nagyon megetszett.

    VálaszTörlés
  3. CSak most találtam erre a blogra. Nagyon szépeket készítesz.
    Tudnék neked jóval a bolti ár alatt adni varráshoz kellékeket (többféle gomb, cipzár, pamut csipke, szalagok) Ha érdekel írj a hildiko74@gmail.com-ra, és küldök fotókat is.

    Üdvözlettel: Ildikó

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm, hogy gondoltál rám:)))
    Látom, hogy Te is Győri vagy, nincs kedved eljönni a Textiles Alkotónapra???

    VálaszTörlés
  5. leda: bocs, nem vettem észre
    mammka: én köszönöm!
    Ducika Ducila:természetesen, én is úgy hoztam át egy másik blogból, mammkától
    hildikó: köszönöm, de örököltem egy csomó varrási kelléket, anyagokat is, és a rendelkezésemte álló szűkös tárolóhelyet kitölti, így általában azokból válogatok.
    colette:szívesen mennék, de az időpont nem volt megfelelő. Figyelni fogom a következőt, és ha tudok, jelentkezni fogok.

    VálaszTörlés
  6. Én kérek bocsánatot, remélem, nem bántottalak meg !

    VálaszTörlés