2009. november 28., szombat

Az utóbbi hónapokban sajnos, csak lopva tudtam egy-két dolgot varrogatni. Valahogy felgyorsult az idő, rohannak a napok és hetek. A munkámban soha nem tudom utolérni magamat, ezért állandó streszben élek. Pihentet a kerti munka és a varrogatás, de egyre kevesebb időt tudok rájuk szakítani.
Ezt a szövet táskát egy valahol látott japán táska ihlette. Puha, könnyű gyapjúszövetből varrtam, kockás szegőzéssel (ami egy ingemből lényegült át), a virágok az ing gombjaiból lettek. Nagyon szeretem használni, mert fekve belefér egy A4-es dosszié, a 8 belső zsebe pedig segít, hogy mindent könnyen megtaláljak.






Varrtam még a férjemnek egy összecsukható szatyrot arra az esetre, ha ő vásárol be, a táskájában mindig lapuljon egy szatyor. Talán sikerült ebben a kategóriában férfiasat alkotni.


Ezt a kis tartót Katinak készítettem névnapjára és finom csokikkal töltöttem meg. Az alapötletet egy blogban láttam, és már régen meg akartam valósítani. Jó volt varrni, és az ünnepeltnek is tetszett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése