2012. december 5., szerda

Kutyavilág



Bendi 4 hétig nem volt meg. Mindenhol kerestük, s egyszer a sintértelepről telefonáltak, hogy egy olyan kutya került be hozzájuk, amire illett Bendi "személyleírása". Elsírtam magam, mikor örömmel mentünk és nem ő volt. Viszont a kutya nyakán Bendi nyakörve volt! Biztosra vettem, hogy nem látjuk többé. Elmentünk a menhelyre és örökbe fogadtuk Bokát, aki különös keveréke a tacskónak és dalmatának és egy rendkívül kedves kutyus. Minderről nem tudott Marci fiunk, és szülinapi ajándékként kaptunk tőle egy 6 hetes kutyust. Szombaton dolgoztam, és mikor hazajőve a kapu bezárása után hátra fordultam, Bendegúz állt előttem. Nem mondom, mennyire megörültem. Viszont egy nap alatt nagycsaláddá váltunk: 3 kutyánk lett! A három kutyával rengeteg öröm és gond is van. A kicsi (Töpörtyű) mindent szétrág, mindenhova pisil-kakil, szóval nem lakásba való, de a hideg miatt nincsen más választásunk. Éjszaka sokst sír, foglalkozni kell vele. Bendi depressziós lett a sok kutyától. Valaki azt mondta, ne csodálkozzak, én is az lennék, ha egy több napos hivatali programról hazatérve a férjem egy háremet rendezett volna be nálunk. Bendi is így volt. Bokával vérremenő verekedést folytattak, amiből veréssel lettek szétválasztva. Bendi okos kutya, ebből azt szűrte le, hogy nem szabad bántania. Félt és elfutott mindkét jövevény kutya elől. Mostanra enyhült a helyzet, Bokával jókat játszanak, a Töpörtyű elől azonban még menekül. Lehet, Bokának új gazdit kell keresnünk, mert a 3 kutya sok nekünk. Nem szeretnénk, ha visszakerülne a menhelyre, mert az neki is törés lenne.
Ki szeretné Bokát? Szerető gazdi jelentkezését várjuk! Foltos-ka

2 megjegyzés:

  1. Ez igen!!!!!Akkor ha jól értettem meglett végülis Bendi.:) De azt nem értettem,hogy hogyan.
    Hát 3 kutya az tényleg sok és tényleg nem lehet csodálkozni Bendi viselkedésén,ő volt otthon és erre odajött 2 idegen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mammka, köszönöm az érdeklődést. Egyszerűen előkerült, hazajött 4 hét után nyakörv nélkül, kicsit ugyan soványabban, de az állapotából az látszott, hogy valahol befogadták, etették. Pénteken ivartalanítva lesz, talán kevésbé lesz szökős.

      Törlés