2009. február 10., kedd

Víz és élet- biennálé


Mivel munkám során vizekkel foglalkozom, készítettem egy képet a Baján meghírdetett "víz és élet" pályázatra. Már napok óta dédelgettem a dolgot, elképzeltem a képet, kigondoltam, hogy milyen anyagokat fogok használni, csak éppen időm nem volt. Az utolsó estén aztán nekiálltam és éjfélre elkészült. Jól esett a készítése.A címe: Szigetköz. Ezzel foglalkozom és gyöngyszemnek tartom. Ezért gyöngyökkel diszítettem a vizet. Került még rá két kagyló is, amit lányom fülbevalókészítés miatt kifúratott az apával. Készült egy maroknyi, került belőle.
A szabad gépi tűzéssel készült fatörzset egy kicsit másnak képzeltem, de így is tetszik. A levelekhez viszont szerencsésebb lett volna hímzőfonal, de zöldben csak varrócérna akadt a varródoboz mélyén.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó ez a kép!! Én is szeretem a vizet... igaz inkább csak nézni. :o) Köszönöm, hogy rendszeres olvasóm lettél!

    VálaszTörlés
  2. Jó lett volna, ha néhány közelebbi részletet is fotóztál volna, az összhatás az nagyon jó! :-)
    A fűzfád is jól sikerült. Van úgy, hogy az ember fejében lévő képnek elég ennyi idő is, hogy manuálisan elkészüljön. Csak így tovább!

    VálaszTörlés