2009. február 24., kedd

Különleges barát díj....Special Friends Award....
Mammka-tól kaptam egy kedves díjat , Special Friends Award. A díj mibenléte pedig:"Ezek a blogok szerfelett bájosak, a blog íróknak az a céljuk, hogy barátok és barátságosak legyenek. Nem a pénz a mozgatórugó. Reményeink szerint ezen díj átadásakor több barátság keletkezik, a barátság elterjed, és több figyelmet kap a blogger. Amikor továbbadod, kérlek vedd figyelembe ezen elveket. Válassz nyolc embert."



Én még eléggé új vagyok a blogon, de többeteket, akikkel a foltvarrás szeretete kapcsol össze, barátként olvasgatok. Ezúton is köszönöm a bátorítást, a jó tanácsokat és a szereteteteket.

Az általam választott nevek:

Mammka, Léda, Lonci, Katbo, Zelnice, Gina, Bea, Colette, Vacskamati, Abile, Marika, Szera

...és folytathatnám...

3 megjegyzés:

  1. Köszönöm, megtaláltam :)))

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen, ez már fél gyógyulás:)))

    VálaszTörlés
  3. Én is köszönöm, jól esett, csak akkor vmiért nem lehetett Nálad kommentelni!

    VálaszTörlés