2009. március 1., vasárnap

Varrogattam
Beköszöntött a tavasz hirtelen. Reggel már madárcsicsergésre ébredtem, kicsit körülnéztem a kertben: a korai virágok már kinyitották első szirmaikat. Nemsokára lehet kertészkedni, ez egyúttal azt is jelenti, hogy a varrogatást is minimálisra kell szorítanom, sajnos. A varrógépem szervizelése is aktuálissá vált. Ma még búcsúzóul varrogattam egy kicsit, ezek készültek:

Ezt a szatyrot Zoli kocsijába készítettem olyan esetre, ha bevásárlásnál kicsi a táska-kapacitás.

A másik kosaram is új ruhát kapott

Medál-kezdemények













2 megjegyzés:

  1. Milyen szorgos és ügyes voltál!!!!!
    Nagyon szép az a könyves anyag!nem sajnáltad szatyorra? És a kosarad is szép lett!
    Igen,én azt szeretem a télben,az idén főleg,hogy több időm jut hímezni,varrni,bár mostanában inkább hímzek.:)

    VálaszTörlés
  2. Szatyorra mindig szükség van jó lett. Most jelentkeztem be hozzád másodszor, kidobott a blogod. Nem értem mi volt ez. De nem szabadulsz újra itt vagyok

    VálaszTörlés